«АІДА-20si» — автоматичний імпульсний десульфатувальний 12В мініпускозарядний пристрій для кислотних, гелевих і AGM АКБ 32-250А*год. Заряд з ефектом десульфатації струмом 5, 10 або 20 А з цифровою індикацією зарядної напруги. Потужний передпусковий режим стабілізованим струмом 20 А..
НАЗНАЧЕНИЕ
Мініпускозарядний (передпусковий) пристрій «АІДА-20si» (ПЗП) слугує для циклічного імпульсного заряду в автоматичному режимі 12 В обслуговованих і необслуговуваних кислотних гелевих та AGM акумуляторних батарей (АКБ) ємністю від 32 до 250 А*год. 5, 10 або 20 А, для десульфатації АКБ, для тривалого підтримки АКБ в зарядженому стані, для запобігання їх сульфатації та перезаряджання, для підготовки АКБ до пуску двигунів у холодну пору року, для зберігання АКБ у міжексплуатаційний період, а також дає змогу непрямо оцінювати стан АКБ.
Для контролю над процесом заряджання є цифровий «ІНДІКАТОР ЗАРЯДНОЇ НАПРУГИ» (ІНДИКАТОР ЗАРЯДНОГО НАПРЯЖЕННЯ) і світлодіодний індикатор «ЗАРЯД».
ПЗП може заряджати АКБ, розряджені практично до 0 В.
Режим «ХІРЕННЯ» можна використовувати як блок живлення 13 В до 18 А.
ПЗП має тепловий захист від перевантажень, електронний захист від коротких замикань. Від зворотної полярності ЗП захищено плавким запобіжником.
ПЗП дає змогу заряджати, не вимикаючи АКБ від автомобіля.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Напруга мережі живлення: ~ 50 Гц 150÷240 В
Споживана потужність: не більш ніж 350 ВА
Середній струм заряду 5, 10 або 20 А
Струм у попередньому режимі 20 А
Напруга вимкнення:
у режимі «КИСЛОТНА АКБ»
в режиме «ГЕЛЕВАЯ, AGM АКБ»
Напруга увімкнення:
у режимі «КИСЛОТНА АКБ»
в режиме «ГЕЛЕВАЯ, AGM АКБ»
Напруга режиму зберігання/блока живлення 15,4±0,2 В
14,6±0,2 В
14,8±0,2 В
13,9±0,2 В
13,6±0,2 В
Струм режиму зберігання/блока живлення
Поріг спрацьовування захисту
Похибка показань індикатора напруги
Споживаний струм від АКБ без
напруги в мережі від 0 до 20 А
6-7 В
±0,3 В
не більш ніж 60 мА
Габаритні розміри: 95х65х172 мм
Маса: не більш ніж 0,7 кг
Заряджає АКБ з ефектом десульфатації кислотні гелеві й AGM акумуляторні батареї ємністю від 32 до 250 Агод стабілізованим струмом 5 А, 10 А або 20 А алгоритмом циклічного імпульсного заряду:
5 А для АКБ 32 ÷ 75 А*год
10 А для АКБ 60 ÷ 190 А·год
20 А для АКБ 90 ÷ 250 А·год і передпусковий режим.
Застосований алгоритм циклічного імпульсного заряду з ефектом десульфатації для захисту АКБ після закінчення заряду від саморозряджання, сульфатації, перезаряду та корозії завдяки імітації циклу заряджання. Руйнується начавана сульфатація, поліпшується структура електродів, зменшується внутрішній опір АКБ, збільшується стартовий струм, зменшується розшарування електроліту та вирівнюється його щільність у банках. Відбувається поліпшення параметрів АКБ.
2 режими зберігання — динамічний і статичний. Після закінчення заряду пристрій не вимикається, а переходить у режим підтримки АКБ в зарядженому стані динамічним режимом зберігання короткими зарядними імпульсами або переводиться в статичний режим безпечного зберігання АКБ флотувальним зарядом малими струмом за постійної напруги, який робить остаточний дозаряд кожної банки, вирівнює щільність за всіма банками, виробляє десульфатацію, покращує фізичні характеристики АКБ і уповільнює її старіння. Тому АКБ захищається від сульфатації, розшарування електроліту та саморозряджання.
3 способи десульфатації: щадний — малим струмом у разі постійної напруги в буферному режимі, циклічним імпульсним зарядом — завдяки спаданню надлишкової зарядної напруги й інтенсивним — циклічним імпульсним зарядом асиметричним струмом. Дає змогу тренувати АКБ в автоматичному режимі циклом заряджання-розряджання асиметричним струмом за допомогою АКБ-тренера "АІДА-ТЕСТ".
Заряд автомобільний АКБ аналогічний заряду мобілки: під'єднав і дістав коли зручно — перезаряджання не відбувається — після закінчення заряду пристрій переходить у режим підтримки АКБ в зарядженому стані або перекладається в буферний режим безпечного тривалого зберігання.
Заряд протікає під контролем напруги на клемах АКБ, не допускаючи пошкодження електрообладнання автомобіля і самої АКБ, що дає змогу заряджати батарею, не знімаючи її з автомобіля.
Захист від коротких замикань, тепловий захист від перевантажень. Під час запуску двигуна можна не вимикати ПЗК від АКБ.
Передпусковий режим постійним струмом 20 АКБ для запуску двигуна в холодну або іншу несприятливу пору року
Блок живлення на напругу 13 В і струм навантаження до 18 А.
Не потрібен амперметр: струм у міру заряду АКБ підтримується електронікою незмінним і немає потреби його додавати. Про процес заряджання інформує багатофункціональний індикатор «ЗАРЯД» і «ІНДІКАТОР ЗАРЯДНОЇ НАПРУГІ» (ІНДИКАТОР ЗАРЯДНОГО НАПОРУ).
Компактні габарити 95х65х172мм і мала вага 700 г. Забезпечує свої електричні характеристики за напруги мережі живлення від 150 до 240 В
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Аїда |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Напруга зарядки | 12 В |
Тип | Пуско-зарядний |
Ємність акумулятору | 250 А. г |
Тип зарядного пристрою | Імпульсні |
Кількість режимів заряду | 3 |
Струм заряду | 20 А |
Габаритні розміри | |
Висота | 65 мм |
Ширина | 95 мм |
Довжина | 172 мм |
Інформація для замовлення
- Ціна: 3 000 ₴